پاپ آپ استند

ساخت وبلاگ

پاپ آپ ها بعلت کاربرد زیاد و قابلیت اجرای آن ها در نمایشگاه ها ملزم به طراحی خاص و منحصر به فرد هستند. ازینرو در طراحی پاپ آپ های جذاب باید مواردی را رعایت کرد.

شکل ساختاری و ظاهری پاپ آپ

ساختار ظاهری پاپ آپ ها معمولا مستطیل شکل هستند, در ضمن فرو رفتگی ها و برجستگی ها در اطراف پاپ آپ میتواند جذابیت آن را چند برابر کند.

در انتخاب رنگ هایپاپ آپ استند سلیقه به خرج دهید

اگر میخواهید چشم هر بیننده ای را به غرفه خود جلب کنید بهتر است در انتخاب رنگ های زیبا و متناسب دقت لازم را داشته باشید.

در نتیجه استفاده از رنگ های متناسب با حوزه فعالیت سازمان, محیط و نوع محصولات میتواند تاثیر بسزایی در تبلیغات داشته باشد.

برای لوگو و آرم سازمان خود محل مناسبی بیابید

درج لوگو محصولات و آرم سازمان باید در محلی روی پاپ آپ استند واقع شوند که در معرض دید بیننده باشند و شما را بهتر معرفی کنند.

استفاده از تصاویر و متون در پاپ آپ

استفاده از تصاویر مناسب و متون در معرفی سازمان شما در پاپ آپ اهمیت بسیاری دارد, اما باید در نظر داشت که فضای خالی نیز در پاپ آپ باقی بماند. زیرا در صورت درج بیش از حد مطالب از میزان تاثیرگذاری پاپ آپ می کاهد.

اگر غرفه ای در نمایشگاه های بین المللی دارید که در کشورهای خارجی برگزار میشود بهتر است سازمان خود را با زبان انگلیسی معرفی کنید.

پاپ آپ استند...
ما را در سایت پاپ آپ استند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا popup02 بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 17 اسفند 1396 ساعت: 14:40

یک از راه های حضور موفق در نمایشگاهها جذب مخاطب در شکل ظاهری است بدین گونه که هرچه شکل ظاهری و نمای اولیه غرفه زیباتر باشد، مخاطب را بیشتر به سمت خود جذب می کند. با توجه به هزینه های زیاد در بخش اجاره فضای غرفه و همچنین هزینه های بخش غرفه سازی و ... برخی از مشتریان مایل به استفاده از سازه های از پیش ساخته ای هستند که بتوانند به راحتی با خود حمل کنند و در نمایشگاههای مختلف از آن استفاده نمایند و در اصطلاح یک بار برای همیشه هزینه نمایند ودر اینجا لازم به ذکر است این فرمول معمولا در فضاهای کوچک و نمایشگاههای شهرستان کاربرد دارد به زبان ساده تر شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی بیشتر مایل به اجاره غرفه با متراژبالاتر و هزینه بیشتر و در نمایشگاههای شهرستان های کوچک بیشتر مایل به اجاره غرفه کوچکتر و ارزان تر هستند که در اینجا استفاده از استندهای نمایشگاهی بهترین انتخاب است.

پاپ آپ استند نمایشگاهی یکی از مهمترین و شناخته شده ترین استند نمایشگاهی است که استفاده از آن بسیار رایج شده است .

پاپ آپ نمایشگاهی یک استند نمایشگاهی نسبتا بزرگ است که قابلیت نمایش پوستر در ابعاد بالا را دارد شاید مهمترین ویژگی پاپ آپ نمایشگاهی پرتابل بودن ، وزن کم ، حجم کم می باشد . پاپ آپ نمایشگاهی صرفا در نمایشگاه کاربرد ندارد بلکه کنفرانس های خبری ، سیاسی ، ورزشی ، فضا های نمایشگاهی ، مترو ها ، فرودگاه ها ، مراکز تجاری و مالها ، ورودی پاساژها و ... از جمله مکان هایی هستند که پاپ آپ نمایشگاهی نقش ویژه ای در اطلاع رسانی و تبلیغات دارد.از امکانات پاپ آپ نمایشگاهی می توان به داشتن کیف چرخدار اشاره کرد که قابلیت حمل استند را راحتر می نماید در پاپ آپ نمایشگاهی چاپ ها از طریق آهن ربا به استند می چسبد ودر قسمت بالای پاپ آپ نمایشگاهی پرژکتور جهت نورپردازی چاپ قرار دارد که فرم چشم نوازی ارائه می نماید با توجه به اینکه مهمترین بخش در ارائه پاپ آپ نمایشگاهی زیبا ،طراحی پوستر پاپ آپ نمایشگاهی و چاپ با کیفیت است در این زمینه باید نهایت سلیقه و دقت به کار گرفته شود تا خروجی زیبا و چشم نواز جلوه کند.سایز چاپ در پاپ آپ استند نمایشگاهی بزرگ است و نیاز به برش چاپ می باشد که برای عدم بروز مشکلات احتمالی قبل از تحویل فایل به چاپ خانه باید با مشاورین و کارشناسان متخصص در این امر مشورت گردد.

پاپ آپ استند...
ما را در سایت پاپ آپ استند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا popup02 بازدید : 251 تاريخ : پنجشنبه 17 اسفند 1396 ساعت: 14:40